Sofia Mulyani





MaiBeaute Product..
Sunday 10 February 2013 | 0 comment(s)

Assalamualaikum blogger2 yang kiut miut.. Sofia in de belog.. Whatsapp,whatsapp. hakhak.. Hari ni den nak bercerita pasal Maibeaute. Den tgk akak2 yang keje dekat Maibeaute uw, perhh.. superbnye kulit diorang.. IoLLs jelous tau tengok. Kulit diorang serious mang licin + halus.. Akak sedare aku beli set Maibeaute.. then dia bagi untuk aku 1. Dia beli trial kit.. aww.. Dah lama aku nak beli sebab nak lawo kan muka aku yang tak lawa ni.. ekehkehkeh..
#muke yang perasan hot + comel + ayu + yang seangkatan dengannye..
( please lah sofia, tolong sedar diri yang ekau tu tak cantik pungg.. tapi comel.. tengok tuh, still nak perasan jugak).. ekehkehkeh..

  Rezeki aku baik sebab akak sedare aku belanje.. ( CREDIT TO KAK FERA NADIA ).. Oh my Gaadd. Best nya.. Akak sedare aku kabo lah kat aku, Akak yang keje kat Maibeaute tuh cakap, dalam masa seminggu dah boleh nampak perubahan.. Kok  iye ke idok, tak tau lah pulok.. Tapi tak pe, aku try dulu. Masuk hari ni, dah 2hari la aku pakai produknya.. Hehe.. nanti kalau produk ni berkesan, aku gitauu korang yer..
# eh , ngape rupe kw gini sofia.. adakah ini effect memakai produk MaiBeautee?
( ini bukan effect sebab pakai MaiBeaute, tapi effect j-a-k-o-n.. ciss)..
hakhakhak

# still nak cover cun + hot + kiut miut + ayu + superb + yang seangkatan dengannya
(hakhakhak..sofia tak pernah lari dari sikapnya yang kuat perasan.. kiut konon.. puihh.. ahh ada aku kesah? ngee -..-

 Eh aku musykil nih,kenape orang sanggup menyeksa diri untuk cantik punya pasal. Sanggup pi bedah2 muko segala macam. Eee aku yang seram nengok nye. Tu lah wanita zaman sekarang ni.. hehe.. Eh tapi bukan wanita jew, lelaki pun 2 x 5... So ape pendapat korang pasal bedah2 untuk cantik ni? eh dah2 sofia.. stop nagging ok.. sofia kau memang hobi mengarut.. bye2.. eh salah.. Assalamualaikum :)




Older Post . Newer Post