Sofia Mulyani





assalamualaikum kepada semua blogger
Monday 4 February 2013 | 3 comment(s)


Hi kawan2 , adik2 , kakak2 yang comel sekalian. Kalau my nephew ni , bila den cakap hi or bye kat dia , he will give a response cenggini . ‘bukan hi/bye la , tapi assalamualaikum’ .. hoho ,malu uoLL.. amik dustbin, tutup muka pakai dustbin tuu..-..- hehe , eh saya ni dok membebel aje kan . Assalamualaikum sebagai pembuka bicara.. ewah.. ayat tak bole blah.. Ok, let’s go to the topic. Ok topic hari ini ialah SALAM PERKENALAN. Tak tahu lah ntah berapa kali saya buat blog. Bila dah lama tak update, pas tuh nak update entry baru, tup2 da lupa email n passwordnye. Almaklumlah , I’m absent-minded person @ oblivious.. J .  so ini adalah blog yang ke 4.. peace.. hehe.. I hope this blog will be everlasting lah yer.. Blog saya kali ni mungkin saya akan ceritakan pasal diri saya, isu semasa, tips2 menarik , n banyak lagi. So sape yang suka dengan cara saya menulis entry, boleh la follow2.. n feel free to drop your comment too.. J Tapi bagi sesiapa yang tak suka, saya mintak maaf dulu la awal2 ye. Saya hanya manusia biasa..cehh ayat..poyoss siottt.. ok saya juga  akan follow blog anda2 semua n insyaallah akan comment2 jugak tapi tinggalkan la URL korang kat comment entry saya ni yer.. insyaallah nanti kalau saya rajin, saya buat la chatbox, so bole la tinggalkan URL korang kat chatbox saya. Kalo tak rajin, tinggalkan la kt comment entry saya. Okay?  Oh ya,SALAM PERKENALAN KEPADA ANDA2 SEMUANYA YEWR.. HAPPY BERBLOGGING.. jangan sombong n tegur2 lah selalu.. (AYAT BILA KAT FB,BETOL TAK?)hehe.. very poyoss.. ok enjoy your reading 


kat bawah ni saya nak share sikit pix2 masa saya g holiday kat bukittinggi, Indonesia.
  
posing yang tak boleh bla glerw.. hehe.. budak perasan comel..ekehkehkeh


                                with budak ncem indon..hahaha.. comey kan die..
                                 hehehehe:p

ni tempat anna raffali honeymoon.. tuh kulit harimau..
 lawoo lah baju nie.. nyesal den tak beli.. haihh.. tak pe, tak pe.. lenkali yerw..

Mesti korang nak tanya best ke tak kan ? Memang best lah.. dapat tengok Negara orang.. Bagi sesiapa yang gila shopping, boleh la g holiday kat sana sebab barangnya  murah meriah.. Memang SHOPPING PARADISE kat sana. Ini baru negeri2 kecik yang saya g.. Belom lagi ke Jakarta atau ke Bandung atau Medan. Kalo kat negeri2 besar yang cenggitu, memang best lewr UoLL.. Tapi ada 1 hal yang saya tak suka bila ke negara orang. Bila dia tau kita ni FOREIGNER, dia akan cekik duit kita. Tapi saya belum pernah mengalami sebab saya g gan makcik saya yang duduk kat sana. Ni kisah benar tau because my beloved auntie saya sendiri yang cerita kat saya. Tapi hal tu memang biasa lah kalau kita ke Negara orang. Betol tak? Betol, betol, betol. Tapi tak semuanya cenggitu.. Ramai yang baik daripada yang tak baik. Hehe. Tapi Malaysia tetap THE BEST EVER. Kan,kan? I love Malaysia.






. Newer Post